Orgoniti od voska - ne dolazi u obzir

Napravio sam jedan orgonit u kojem je vosak u ulozi smole. Dodao sam u njega bronzu, željezo i kvarc. Kada sam ga napravio bio je uredu , ali vrlo brzo je počeo da šalje negativnu energiju. Tražio sam po internetu i otkrio da vosak nema kristalnu strukturu i da se nakon nekog vremena počne ponašati kao akumulator umjesto generator i onda nakupi negativne energije koju onda počne i slati oko sebe. Pored toga našao sam i to da je i čelik/željezo  sumnjivo i da i ono može da pruža negatvnu energiju nakon nekog vremena (http://www.manche-orgone.fr/en/videos-of-making). Večina onih koji testiraju orgonite kaže da je željezo uredu da bude u orgonitima, osim u piramidi jer onda magnetska svojstva ometaju ....  Kako bilo da bilo večina osoba u blizi ovog orgonita nisu se baš osječale dobro. Zato što se mene tiče, ja ne namjeravam više stavljati smolu i željezo u orgonite. Što je sigurno , sigurno je.


Orgonit od voska izljepljen selotejpom da se ne lijepi po rukama.
Orgonit sa donje strane.

No comments:

Post a Comment