Novi orgoniti od prirodne smole

Nakon što sam uvidio da je najbolje da pravim orgonite od prirodne smole počeo sam tražiti izvore iste. Pošto u Bosni nema niko da prodaje kolofoniju, a malo svijeta skuplja borovu smolu odlučio sam da odem u šumu da berem smolu. Prvi pokušaj nije bio nešto jer nisam na dobru šumu naišao. Drugi put sam otišao u drugu šumu i samo za oko pola sata nabrao sam smole za oko dva manja orgonita. tj. mislim da je bilo više od pola kilograma smole. I to sam sve brao uz put, ne ulazeći dublje u šumu. Vratio sam se kući da što pije to salijem u orgonite.

Borova smola

Pošto sam prošli put zadimio čitavukuhinju i jedva smo izračili, te su nam i pčele počele pristizat vođene lijepim mirisom smole odlučio sam ovaj put to sve obaviti na balkonu , na kojem imam postavljenu el. peč.

Pripremljena peč, smola, kalupi, metal

Pripremio sam i kristale koje sam dan prije držao u slanoj vodi, a zatim ih stavio na sunce dva-tri sata prije pravljenja orgonita da se napune.

Kristali i ukrašavač

Podijelio sam ih u tri skupine kontajući da ću uspjeti napraviti tri orgonita. Na kraju sam uspio napaviti dva. Ono zeleno na slici je ukras.

Peč nakon izljevanja orgonita, obavazno zaštitite što više možete jer pravo je teško očistit.

Veliki i mali orgonit

Napavio sam dva orgonita, jedan veliki sa tri manje špice gorskog i jedan manji sa jednim večim čađavcem(dimnim kvarcom). Kada su se ohladili pokušao sam ih izvaditi ali nisam mogao. Na kraju se desilo to da je veliki orgonit pukao na dvije polovice.

Puknut orgonit, mogu se vidjeti slojevi sitnijeg i krupnijeg metala.

Pošto sam več bio pospremio oko peči nisam htio opet da je prljam pa sam otišao u podrum , stavio puknuti orgonit u šerpicu i onda je stavio na otvorenu vatru u peč za centralno grijanje. Orgonit se zapalio i cijela šerpica je gorila, sve se istopilo. Stavio sam kalup pored peči, brzo otvorio poč i salio u kalup orgonit u tečnom stanju. Sada je i šerpica i orgonit u kalupu gorio i sve se zapušilo. Pokrio sam ih nečim i ugasio se plamen, poslije sam dodao još jedan kristal , mislim da je bio citrin, u orgonit i odnio ga na polje da se ohladi. Na kraju je ispalo ipak dobro to što se onaj orgonit prepolovio. Otkrio sam kako napraviti orgonit koji je glatak i jako dobro izgleda. Ovaj put nijam rizikovao i odmah sam slupao kalup, kada sam vidio orgonit to je bilo kao čudo, orgonit je bio kao poliran, sjajio se kao premazan. Nisam znao da se tako može dobro onblikovati sa borovom smolom. Samo sam gao na rubovima oblijepio selotejpom jer se koma. Na vrhu nisam htio lijepiti , neka orgonon slobodno teče :D

Sjajni novi orgonit :D

Sa druge strane.


Drugi orgonit nije potpuno izašao iz kalupa. Ostao je dio oko 1-3mm sa vrha tako da nije baš lijepo izgledao i nije imao baš pravilan oblik kupole. Komao se pomalo  i lijepio za prste, pa sam ga oblijepio selotejpom.

Orgonit oblijepljen selotejpom.



Sve tri dosad moja napravljene orgonita. (Onaj u sredini sam napravio ranije)
  Pošto je ovaj u sredini najmanji, a potvrđeno je da djeluje u otklanjanju podzemnih voda, mislim da bi i ovi drugi trebali "raditi", iako nisam ih još testirao.

:D


Orgonite koje sam prethodno napravio od polisterske smole porazbijao sam da uzmem kristale da ih mogu staviti u nove orgonite sa borovom smolom. Bilo je teško ali uspio sam. Problem sa njima mi je bio to što i nakon mjesec dana se osjetio otrovni miris polistera , a ni na testovima se nisu dokazali... bolje onda da uzemm kristale i stavim u one što će radit...

Porazbijani orgoniti od poliesterske smole




No comments:

Post a Comment