Orgonit od borove smole - najbolji dosad :D

Pošto nisam uspio nabaviti u blizini kolofoniju , odlučio sam se da idem  nabrati  u šumu borove smole. Nisam prvi put nešto imao sreće, ali mi je prijatelj koji je to več radio donio dovoljno za jednog orgonita. Nisam uspio odvojiti smolu od ostalog materijala u njoj(dijelovi , drveta prašine itd.) jer sito koje je trebalo da propsti smolu , a ostavi nečistoće se začepilo. Na kraju sam sve to sastavio i stavio u orgonit. Dodao sam željezo sitno i krupno, sve legure sa bakrom, jedan kvarcni kristal, nekoliko manjih kristalčića rozenkvarca , ametista i žada. Skroz se stvrduo se za oko sat vremena , ali nisam ga baš mogao lijpo uraditi i urediti da ne slipa i koma se tako da sam ga izlijepio selotejpom (ljepljivom trakom). Na testiranju je prošao pravo dobro, nijedan dosad nije ovako dobar bio iako je dimenzijama jako mali. Uspio je otkloniti zračenja podzemnih voda u čitavoj manjoj sobi koja je cijela nad podzemnih vodama. Također pruža dobre vibracije , ugodan, i miriše na bor i šumu (kad s epribliži nosu samo) , a u toku pravljenja, dim od topljenja smole je bio mirišljav i privukao je dosta pčela u sobu. Boja orgonita je pretežno crna ispala jer je malo zagorilo sve jer sam na plinu to radio.

Orgonit sa borovom smolom zamotan u selotejp. Ružno izgleda al dobro djeluje.


Orgonit sa druge strane.

No comments:

Post a Comment