Treća sreća - napokon dobro urađeno

 Treći put nisam napravio dosta grešaka kao pretkodnih pravljenja orgonita. Dobio sam novu piljevinu koja je mislim puno bolja od prošle. napravio sam kalupe za stožce od ljevka kojem sam dno začepio gipsom.
Ovaj put sam koristio rukavice za pravnje suđa i pravo su se dobro pokazale. Jedino sam pogrijesio to što sam mislim previše piljevine nasuo pa sad imam osječaj da kad se trlja rukom od orgonit sitni dijeliči bronze otpdaju jer nisam stavio dovoljno smole al mislim da to nije neki veliki problem.
Također sam primjetio na jednom orgonitu da je iz njega počeo da izlazi kao neki gnoj , crveni mjehurići, gdje god se napravila rupica na orgonitu tu je izlazilo, al mislim kad se dobro izraći i osunča da će prestat "krvarit". također taj se je orgonit pušio nakon izljevanja smole, vjerovatno sam previse učvrčivača dodao u njega. Nisam uspio slojeve napraviti jer svaki novi sloj koji naspem probije donji i sve se pomiješa. Nisam mogao čekati da se ohladi jedan sloj pa da rugi sipam jer sam u svu smolu dodao učvrščivač jer mi je nije bilo puno ostalo.

Piljevina bronze


Sitna piljevina bronze


Sitna piljevina čelika


Novi orgoniti sa gornje strane, bronza im daje zlatast izgled, u njih su ubaceni špice kvarca i dijelići od lančića  rozenkvarc, žad i ametist.
Orgoniti sa zadnje strane

Stari i novi orgoniti se sunčaju da bi nestao smrad poliesterske smole

Nered nakon pravljenja orgonita

No comments:

Post a Comment