Drugi pokušaj pravljenja orgonita - tri velika propusta

Kada sam drugi put pravio orgonite napravio sam tri greške zbog kojih mi je to drugo pravljenje orgonita bilo frustrirajuće...
Prva greška koju sam uradio je bila ta da sam zaboravio namazati kalupe maslinovim uljem pa su se jedva vadili i dosta ih se polomilo kada sam htio da ih vadim iz kalupa.
Druga greška je ta što sam probao kako ide sa "doktorskim" rukavicama i desilo se to da su rukavice u kontaktu sa smolom postale ljepljive pa mise sve živo lijepilo za ruke tako da sam imao na rukama zaljepljenih raznih kristala, metala, smole, prašine , dijelove ubrusa... al to nije sve, na kraju su od toga svega rukavice pukle na nekoliko mijesta pa su mi ruke došle u kontakt sa poliesterskom smolom. Dok sam to pšravio nisam ništa osjetio, ali kada je trebalo tu smolu skinuti sa ruku... to je već druga priča, čitav dan sam mrdio na smolu iako sam prao i ribao ruke stalno pokušavajući otkoliniti taj miris.
Treći i najgori propust koji sam napravio taj dan je da sam u jedan sloj orgonita zaboravio staviti učvrščivač u smolu... naravno ja sam mislio sve da je uredu, kalupi su izgledali prilično normalno, htio sam napraviti orgonite sa slojevima različitih metala... i tako u srednji sloj zaboravim ubaciti učvrščivač... nakon nekoliko sati došao sam da vidim kako su mi ispali orgoniti... i imao sam šta da vidim kad sam krenuo da ih vadim... katastrofa. Prvo kalupi su popucali jer nisu bili podmazani, drugo nakon što je izašao gornji stvrdnuti sloj , srednji sloj je i dalje bio nestvrdnut skroz, sve se raspalo... nešta sam pokušao da popravim , dodao sam malo nove smole da to očvrsnem , al onda su se dešavali novi problemi sa tim orgonitima jer sve je postalo previše slipavo od smole bez učvrčivača. Evo prošla je skoro sedmica i ti otgoniti se još nisu stvdnuli skorz, smrde... iako stoje na suncu.

Stari orgoniti čije sam dno htio popraviti jer sam prošli put  bio u nedostatku smole

popravljeni orgoniti, u najveći sam ubacio list zbog fraktala, uono žuto u njemu je polenov prah od pčela

Ovaj se nije stvrnuo na vrhu , pa sam naknadno dodao smole, i na kraju opet iznutra izvire nestvrdnuta smola.. ovaj će završit izgleda u bašzi sa cviječem

Tako lijep kalup za osobni orgonit sam morao razvaliti zbog nestvrdnute smole, unutra sve nestvrdnuto...

puknuti kalupi

puknuti kalupi

ovaj stožac se isto nije stvdnuo na sredini pa tako sam morao popravljati i nakraju izgleda nepopravljivo za kućnu uportebu jer nikad ne znam jel sve sva smola stvrdnula i hočel curit

stožac ispod, stavio list , slamu i polen, ono bijelo je beton koji se zalijepio za orgonit dok asam naknadno lijepio  smolu polnjemu, poslije se zalijepio za beton pa kad sam ga pokušao odlijepiti oteo se i pao sa drugog sprata na zemlju i nije se uopšte razbio osim malo na čošku.

biljke imaju korist od ovog orgonita

No comments:

Post a Comment