Kako sam napravio prve orgonite

Moji prvi orgoniti i pored dugotrajnih priprema su ispali puno drugačije nego što sam se nadao, al zato ima ona poslovica "Prvi se mačići u vodu bacaju"... Ipak mislim da su iskoristivi i pored mnogih nedostataka.


Željezo sam dobavio od čovjeka koji radi sa el.motorima i raznim drugim el.spravama... na slici su aluminijum, bronza, sitno željezo i krupnije željezo.
Aluminijum, bronza, sitno željezo i krupnije željezo.

Zatim tu su kristali, Na slici se vide tri posude sitnih kristala koje sam nabavio tako što sam kupio ogrlice sa tim kristalima i to od rozenkvarca , ametista i žada. Četvra posuda sadrži kvarcne kristale, i to čađavce i citrine. Njih sam nabavio preko interent oglasa, jedan čovjek iz Busovače kopa i nalazi kristale. Slični ili isti se mogu dobiti i od udruženja kreševskog citrina (i njih sam naručio al nisu još stigli :)) , evo njihoa we stranica http://www.kresevski-citrin.com/. Peta providna zdjelica je  bakarnažica koju sam dobio od kabla za struju sa kojeg sam skinuo omotač. Neke sam žice zavio u spirale a neke sam isjeckao u komadiće. Na slici možete vidjeti i klješa sa kojima sam rezao , kao i metalnu šipkicu koja treba da posluži za upravljanje sa smolom.

Rozenkvarc, ametist, žad, čađavac, citrin, bakar, spirale, klješta.

Pošto poliesterska smola jako smrdi, nabavio sam masku JNA (isto preko internet oglasa, košta oko 15KM) i obične radne rukavice.

Rukavice i maska.

Pripremio sam kalupe (posudice) i stavio pored njih kristale koji bi mogli doći u koji kalup.

Kalupi.

Da se smola ne bi prilijepila za kalup pa da ne bi morao razbijati kalupe , kalupe sam namazao maslinovim uljem.

Mazanje kalupa maslinovim uljem.

Proces izljevanja u kalupe nije isao kako sam mislio da ce ići. Imao sam četiri vrste metala i mislio sam to u slojevima napravit. Ali problem je nastao u tome što nisam mogao postepeno dodavati smolu jer se čep na kutiji poliesterske smole tako zalijepio za bočicu da ga je bilo nemoguće otvoriti normalno. Pa sam probusio na čepu rupu i tako istiskao svu smolu u drugu posudu , i pomijesao smolu sa katalizatorom. Ulio sam malo smole u posude ,pa nakon toga dodao željeza u to i pomijesao. Kada sam htio drugi sloj shvatio sam da ako hocu drugi sloj mora se prvi malo stvrdnut. Pošto nisam mogao čekati da se stvrdne jer sam dodao več katalizator u čitavu smolu onda sam dodao i preostali dio smole i željezo svo  i pomiješao. Sada je nastao drugi problem, a to je da nisam imao dovoljno  smole, pa nisam mogao izravnati orgonite, i oni su ostali sa jedne strane grubi , metalasti... i jedva sam ugurao kristale jer su orgoniti bili plitki.

Na slici se može vidjeti izpražnjena bičica smole od pola litra , smolu sam nabavio u lokalnoj Megacolor prodavnici po cijeni od 12 KM, poslije sam saznao da se može puno jetinije dobiti tako što se kupi na litar od nekog ko radi sa tim i kupuje na veliko. Vidio sam u jednog takvog majtora velika  kanta ili bure smole 70KM (35 Eura) , kaže nabavio je negdje u Hadžićima kod Sarajeva. Kaže da ima samo tu se kupit u blizini , a da je kvalitetno.

Smola, malinovo ulje,  izliveni orgoniti.

Iako u ovoj fazi orgoniti izgledaju ružni i kao da se nikad neće moći odlijepiti od kalupa jer je smola jako ljepljiva , ona se ipak nakon hlađenja lahko vadi iz oklopa jer se stisne. Ova osobina stiskanja je vrlo važna zbog piezoelekrićnog efekta koji se stvara.

Izliveni orgoniti.

Nakon šo sam kalupe okrenuo naopačke i malo ih udarao , orgoniti su sami poizlijetali iz kalupa. , kada su izašli izgledali su malo lješe nego onako u kalupima. napravio sam čak i dva privjeska ili ogrlice koje su neupotrebljive kao takve jer su grube sa druge strane i na nekim mjestima vire komadići metala.

Orgoniti nakon vađenja iz kalupa.
Da bi testirao rad orgonita podvrgnuo sam ih sa tri testa i to :

-Stavio sam u zamrzivač dvije čaše, ispod jedne sam stavio orgonit , a ispod druge nisam.
-Stavio sam dvije tacne u koje sam stavio vatu, vodu i grah. Ispod jedne ima orgonit , a ispod druge nema, sad čekam koji će grahovi prije proklijat.
-Razkrižio sam krompir i dijelove stavio na orgonit i bez orgonita, da vidimn koji će prije istruhnt.


Čaše su najprije mogle da se vide, pa evo i slike, na slici se ne vidi puno razlike, uglavnom lijeva čaša je bila na orgonitu i na dnu čaše je bilo dosta silnica, ali su bile kratke, oko 2 cm svaka skoro, valjda mi je slab domet orgonita jer ga nisam dobro napravio. Druga čaša skoro da nije imala silnica, bilo je nekoliko , ali nisu bile ni nalik na ovu drugu čašu.

Lijeva je bila zamrznuta na orgonitu , a desna nije.

Sada sam skupio dosta iskustva, i iako sam napravio dosta grešaka u izvedbi , mislim da ću sljedeći put puno bolje odraditi posao.

No comments:

Post a Comment